Saturday, March 7, 2009

macamane

hmm. sbenarnye aku slm keadaan agak blur skrg.
ta tau nak buat cane. dan ta tau nak ckp pe.

si dia ys slaloo aku gembar-gemburkan itu. hanya ex-bf lah.
huhu. sedey nye saye.
suda hampir 2 taon jugak kami suda break up. bukan sbb org ke-3.
tapi sbb family prob. tapi. even da break up pun.
kitorg still keep in touch. still contct satu same laen.
saye syg die lg lah! dan die pun syg saye lg.

nta lah. mungkin. mungkin ta dapat lupekan satu same lain.
die baik. saye pun baik. kan kan ;)

baru baru ni die de minx couple balek.
tp dye bg mase kat aku. suroh piker baek2.
sbb die tau. aku ta suke org smoke.
dan die adelah org yg slalu smoke.

ye. aku tau. aku ptut trime si dia seadenye.
aku cube. tapi.. mmm..

nta lah. pikiran becelaru.
camane erk..

4 comments:

fara yasim said...

syg...smoke x pe...
jgn pleyer....huhuh
smoke bnda kecik.
ok la 2...syg same syg...
korang ptutbhgia la...
k syg..

hani ;) chOc said...

cikfara.
thnx a lot.
huhu~
syg kamoo!

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

fikir dlm2..
ape yg kau nk.
ape yang kau betul2 nak.
apa yang kau takkan sesal.
ok?

sebb skrang mungkin kite kate ok.tp esok luse bile kite tak taan..kite nyesal..
lagi satu..
bile kawen,smoker sgt bermasalah.
siyes.
sbb rokok,duit tadek.gaduh.sakit.segala-gala.
kau boleh jadi perangsang die untuk stop.kalau kau nk die blek..
slow2..
tp kne kuat la,smpaikan maksud kau yg ko betul2 tanak smoker.
betul.time seseorang seadanya.tp kalau die boleh jadi lebih baik dri itu,lebih baik usaha spye die dpt jadi yg terbek.
gudluck ok! :)

hani ;) chOc said...

wahh.
trime kaseh ya.
komen yg sgt membine lah.